بازدیدها: 4085

نصب و تعمیر توری پنجره در فصل‌های گرم بخصوص تابستان دغدغه‌ بسیاری از خانواده‌ها می‌باشد. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به‌جای استفاده از کولر یا وسایل سرمازای دیگر از هوای طبیعی استفاده کنند یا برای تبادل هوا نیاز به باز کرن پنجره دارند. یکی از دلایلی که بسیاری از مردم از بابت آن شکایت دارند ورود جانوران موزی و حشرات بعد از باز کردن پنجره است که این مشکل با نصب توری یا تعمیر توری پنجره قابل حل می‌باشد. در اینجا ما به شما طریقه نصب و تعمیر توری پنجره را آموزش می‌دهیم.

  • روش اول:

تعمیر توری فلزی پنجره

یک سری کیت‌های چسبی در بازار موجود است که برای پنجره‌های فایبرگلاس و فلزی  قابل استفاده است و این کیت‌ها حرارتی می‌باشد و با سشوار به راحتی نسب می‌شوند اما گران است و معمولا نایاب است. اگر کیت در دسترس شما نبود می‌توانید از مقداری از همان توری استفاده کنید و آن را در محل پارگی  با دقت بالا بچسبانید. این کار یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای تعمیر توری پنجره می‌باشد.

  • روش دوم:

روش دوم تعمیر توری پنجره

در ابتدا توری را از پنجره باز می‌کنیم تا تمرکز ما بیشتر شود، سپس مقدار پارگی را اندازه‌گیری می‌کنیم و مستطیلی دور آن می‌کشیم. دقت کنید که مستطیل 2/5 سانتی متر بزرگتر از پارگی باشد، سپس آن را برش می‌دهیم با استفاده از موچین تار و پود توری را چند عدد از بالا و پایین جدا می‌کنیم(حدودا 1 سانتی‌متر)، بعد ریشه‌ها را 90 درجه خم میکنیم و این مستطیل را در وسط پارگی می‌گذاریم ریشه ها را از بافت توری در اطراف پارگی به دقت جوری قرار می‌دهیم تا کاملا روی پارگی بچسبد، ریشه‌هایی که از پشت پارگی بیرون زده است را روی توری اصلی خم کنید وریش‌ها را نیز به تور اصلی بچسبانید به گونه‌ای که تیکه تکان نخورد. تعمیر پرده پنجره با این روش در منزل به راحتی انجام می‌شود.

  • روش سوم :

 تعمیر توری پنجره آهنربایی

نصب این توری‌ها ساده است و استفاده از آن هم کار راحتی هست. این تورها به دلیل وجود آهنربایی که دارند، بعد از مدتی، ممکن است خراب شوند و یا کارایی اولیه رو نداشته باشند. بنابراین آهن‌ربای آن باید تعویض شود.

  • روش چهارم :

 تعمیر توری پلیسه

این توری باید توسط متخصصن در کارگاه انجام شود بنابراین بهتر است در زمان نیاز به استفاده از توری آن را باز کنید و در صورت عدم نیاز یا در مواقعی که از کولرها استفاده می‌شود و درب و پنجره ها بسته هستند ،توری پلیسه نیز بسته شود. به همیین خاطر بطور مدام در مجاورت نور خورشید و بارش باران یا گرد و خاک قرار نمی‌گیرد که این امر موجب افزایش طول عمر توری‌های پلیسه می شود .

  • روش پنجم:

 نصب توری پنجره سیار

نصب توری  پنجره سیار راحت است و این کار توسط متخصص نصب توری پنجره سیار برای شما در زمان کمی ، توسط متخصصین خدمت از ما انجام می‌شود.

انواع توری های آلوین پنجره

توری پلیسه ای پنجره دو جداره UPVC

توری پنجره آکاردئونی افقی دو طرفه (پلیسه ای)

توری پنجره کشویی افقی یک طرفه (پلیسه ای)

توری رولینگ عمودی پنجره دو جداره یو پی وی سی

 

برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره upvc به این لینک بروید.

مقالات پیشنهادی

چگونه قاب پنجره یو پی وی سی را دوباره سفید و براق کرد؟

ایده های خلاقانه برای استفاده و ترکیب چندین نوع پنجره upvc باهم برای کارایی بیشتر ( پنجره ریلی، فرانسوی، آکاردئونی)

آموزش انتخاب پرده مناسب برای پنجره های هلالی یا قوسی با یراق آلات و پروفیل گرد

ایده های خلاقانه برای انواع پنجره های دوجداره

روش‌های مفید برای جلوگیری از یخ‌زدگی پنجره‌ها

مقاومت پنجره های دوجداره و پروفیل های upvc در برابر حریق و آتش سوزی، اما چگونه؟

آیا هر پنجره دوجداره ای عایق صوت است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *