بازدیدها: 1412

 ویستابست :

مواد اولیه بکار گرفته شده برای تولید محصولات پروفیل های یو پی وی سی، نقش مهمی در کیفیت و طول عمر پنجره دارند. استفاده از دانش فنی شرکت کمسون اتریش (Chemson) در زمینه تهیه فرمولاسیون و تامین مواد اولیه مرغوب که در شرایط آب و هوایی متنوع ایران توان حفظ کیفیت و ماندگاری طولانی مدت را داشته باشند، یکی از افتخارات شرکت ویستابست می باشد.

در تولید پروفیل های یو پی وی سی ویستابست از مواد اولیه باکیفیت و مرغوبی استفاده می شود که خلاصه ای از مشخصات و تاثیر آن در محصولات ارائه می گردد.

وین تک:

از جمله برندهایی به نام در صنعت UPVC می‌باشد، که از تمام استانداردهای لازم در این صنعت برخوردار است و مناسب با شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران و کشورهای همجوار طراحی گردیده است و دارای ضمانت نامه معتبر 10 ساله تحت پوشش بیمه ایران در مقابل تغییرات رنگ و حالت در اثر عوامل وشرایط جوی و محیط طبیعی می‌باشد. به همین منظور شرکت بهینه گستر نمای آفتاب (آلوین) با هدف تولید محصول برتر و سیاست تولید و فروش محصولات با برندهای معتبر از این پروفیل استفاده می‌کند.
همچنین شرکت بهینه گستر نمای آفتاب (آلوین) در پروژه‌هایی که نیاز به قیمت مناسب‌تر دارد و در آنها هدف قیمت تمام شده پایین‌تر می‌باشد. از پروفیل اقتصادی پلاس پن استفاده می‌کند. که این پروفیل نیز محصول شرکت وین تک بوده و همانند پروفیل وین تک از کیفیت مناسبی برخوردار است.

 

 یراق آلات:

در این مجموعه سعی شده است که با بکارگیری از بهترین یراق الات با مارک‌های معتبر اروپایی به اهداف والای خود در زمینه تولید با کیفیت دست یابیم.