بازدیدها: 1177

پروفیل: اولین عامل مؤثر در کیفیت پنجره دوجداره، کیفیت پروفیل‌های UPVC مناسب، دارای استانداردهای لازم بین المللی می‌باشند که از خصوصیات این نوع پروفیل‌ها عدم تغییر رنگ در مقابل نور آفتاب و عدم شکنندگی در برابر فشارهای وارده می‌باشند، در و پنجره‌های ساخته شده از  پروفیل‌های با کیفیت تاب ندارند و به راحتی خم نمی‌شوند.
پروفیل تقویتی (گالوانیزه): عدم استفاده از پروفیل‌های تقویتی گالوانیزه و یا استفاده از پروفیل‌های تقویتی با ضخامت غیر استاندارد و ابعاد نامناسب موجب می‌شود، در و پنجره ساخته شده فاقد کیفیت مورد قبول بوده و علاوه بر نداشتن عملکرد مناسب از ایمنی لازم نیز برخوردار نباشد.

شیشه‌ها: با توجه با اینکه شیشه دوجداره یک عامل مهم در عایق بندی صوتی و حرارتی می‌باشد لذا در ساخت آن به نکاتی همچون استفاده از شیشه‌های استاندارد گریدA (بدون خال و موج) تزریق گازآرگون، استفاده از پودر رطوبت‌گیر (سیلیکاژن) و چسب بوتیل و پلی سولفاید و اسپیسر آلومینیومی با کیفیت توجه می‌شود.

یراق آلات: بدون شک یکی از مهم‌ترین قسمت‌های تشکیل دهنده در و پنجره یراق آلات می‌باشد. آب‌بندی کامل، سهولت در باز و بسته  کردن و خارج نشدن از ریگلاژ، تحمل وزن شیشه و لنگه، مقاومت در برابر پوسیدگی و اکسیداسیون و روان بودن بیانگر اهمیت استفاده از یراق آلات با کیفیت است.

نصب: آخرین مرحله تولید و اجرا، نصب در و پنجره‌ها می‌باشد که بسیار حائز اهمیت است به عبارت دیگر همه ظرافت‌های بکار رفته در تولید با نصب غیر صحیح  دارای اثر بخشی لازم نیست، تراز بودن، ریگلاژ مناسب، آب‌بندی کامل از مواردی هستند که باید توسط تیم نصب رعایت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *