بازدیدها: 1851

پنجره های هلالی یا قوسی با یراق آلات و پروفیل گرد

از شاخص‌ترین خصوصیات پروفیل‌های دو جداره UPVC قابلیت شکل‌ پذیری و امکان ساخت در اشکال هندسی : بصورت (هلالی) (مثلثی) (ذوزنقه) (دایره) (بیضی) (ارکی) (قوس دار(محدب) و غیره… با تنوع نامحدود است. مکانیزم عمل نیز به طور کلی به این صورت است که پروفیل های دوجداره UPVC جهت تغییر شکل و خم شدن در دستگاه مخصوص این کار (کوره بخار) در دمایی حدود ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد در مدت زمان‌های مختلف (بسته به نوع پروفیل مصرفی بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه) نگهداری مي‌شوند تا شرایط لازم جهت شکل‌ دهی و خمش پذیری به پروفیل فراهم آيد. بعد از زمان مشخص شده و انعطاف پذیر شدن پروفیل ان را از دستگاه بخار خارج کرده و بر روی میز شابلون قرار میگیرد تا دقیقا شکل و فرم مورد نظر بدست اید.

پنجره های هلالی یا گرد تاثیر رویایی و بی نظیری بر خانه هایی با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به ظاهری فریبنده و زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی نیز از این مدل استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی ، نور بیشتری وارد منزل کنید.

پنجره های قوسی می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. این مدل از پنجره با تلفیق درست با دیگر مدل ها می تواند علاوه بر زیبایی تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند.

مزایای پنجره های گرد یا قوس دار

در چند دهه قبل به سبب جلوگیری از اتلاف انرژی در طراحی و نمای ساختمان سعی بر آن بود تا پنجره ها با ابعاد کوچک و حداقل بازشو ساخته شود. این مطلب در تعداد پنجره‌های بکار گرفته شده در ساختمان نیز موثر بوده است.

ولی امروزه به سبب استفاده از پنجره های UPVC و شیشه های 2 و 3 جداره و همچنین وجود اتصالات گرد و یراق آلات دایره ای که اتصال چند پنجره را به هم ممکن می‌سازد، این امکان برای مهندسین ساختمان، طراحان و معماران مهیا گردیده که بدون داشتن دغدغه در عایق سازی ، نماهایی زیبا در ساختمان طراحی نمایند، ساختمان‌ها با فضای بیشتر، نور طبیعی بهتر، فضایی بهتر برا ی طرح دکوراسیون داخلی منزل از ویژگی‌های پنجره های UPVC می باشد.

(پنجره UPVC با شیشه 2 یا 3 جداره فضای عایقی در حدود دیواری با ضخامت 200 میلیمتر را فراهم می سازد). وجود پنجره های UPVC در خانه این پی آمد را به همراه خواهد داشت تا درضمیر شما احساس خوبی بوجود آید. دلیل این است که، درب و پنجره ها نه تنها نور طبیعی را به شما عرضه می دارد ، بلکه زیبایی و شخصیت را به طرق مختلف به خانه ها ارزانی می نماید.

برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره upvc به این لینک بروید.

مقالات پیشنهادی

تعویض و تعمیر توری پنجره در منزل

ایده های خلاقانه برای استفاده و ترکیب چندین نوع پنجره upvc باهم برای کارایی بیشتر ( پنجره ریلی، فرانسوی، آکاردئونی)

چگونه قاب پنجره یو پی وی سی را دوباره سفید و براق کرد؟

ایده های خلاقانه برای انواع پنجره های دوجداره

روش‌های مفید برای جلوگیری از یخ‌زدگی پنجره‌ها

مقاومت پنجره های دوجداره و پروفیل های upvc در برابر حریق و آتش سوزی، اما چگونه؟

آیا هر پنجره دوجداره ای عایق صوت است؟

پروفیل های رنگی upvc پنجره دو جداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *