بازدیدها: 1585

آلوین پنجره، تولید کننده انواع پنجره دوجداره در ایران

این روزها استفاده از درب و پنجره های دوجداره یا همان upvc  در ساختمان سازی بسیار رایج شده است. ماده upvc از مشتقات نفت خام تهیه می شود و به گونه ای خاص ساخته شده است تا در برابر گرما، سرما و سایر شرایط آب و هوایی و تغییرات محیطی مقاوم باشد و تغییر شکل ندهد. بر اساس نیاز هر سازه، انواع پنجره دوجداره در بازار به فروش می رسند. هر کدام از این نمونه ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. بر خلاف ظاهر ظریف این نوع پنجره ها، امنیت پنجره های دوجداره بسیار بالا می باشد و استحکام بیشتری نسبت نمونه های قدیمی ( آهنی، آلومینیومی ) دارند. ساختار شبکه ای upvc  باعث شده است که درب و پنجره دوجداره ساخته شده، در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم باشند.

نمونه پنجره دوجداره آکاردئونی
نمونه پنجره دوجداره آکاردئونی

در صنعت ساختمان سازی نوین، دیگر نمی توان سازه ای را بدون چنین درب و پنجره هایی تصور کرد. پنجره های دوجداره در سایز ها متنوع و در محل های گوناگون قابل نصب هستند. به طوری که امروزه در ساختمان های مسکونی، مراکز تجاری، دفاتر و… از این نوع استفاده می شود.

طرح اولیه پنجره دوجداره آکاردئونی
طرح اولیه پنجره دوجداره آکاردئونی

توجه به بهینه سازی مصرف سوخت، اهمیت استفاده از پنجره دوجداره را بسیار افزایش داده است. فضای میان  دو لایه شیشه استفاده شده در ساخت این نوع پنجره ها، با نوعی گاز پر شده است و این گاز به عنوان عایق حرارتی از اتلاف گرما در فصول سرد سال و ورود حرارت در فصول گرما سال جلوگیری می کند. به این ترتیب در هر فصل به نوعی از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

بهترین پنجره دوجداره ویژگی هایی دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره شده است :

  • موثر در کاهش ورود آلودگی هوا ( به علت انجام فرآیند آب بندی به صورت کامل )
  • نصب سریع و بسیار آسان
  • مقاومت مطلوب در برابر اشعه بنفش خورشید و جلوگیری از اثرات مخرب آن
  • صرفه جویی در مصرف انرژی در تمام طول سال ( در حدود 47 درصد که این رقم در هزینه ها بسیار تاثیر گذار است )
  • مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی مانند طوفان و بارندگی های شدید
  • در زمان افزایش اختلاف دما در داخل و خارج ساختمان ها از ایجاد میعان و عرق کردن شیشه ها جلوگیری می کند
  • عدم نیاز به تعویض، رنگ آمیزی و سرویس کردن پنجره ها
  • ثبات و ماندگاری رنگ در گذر زمان
  • امکان طراحی در ابعاد و اشکال هندسی مختلف بر مبنای شیوه معماری ساختمان
  • موثر در اصل سبک سازی ساختمان ها و افزایش ایمنی در هنگام وقوع زمین لرزه
  • غیر قابل اشتغال
  • امکان نصب حفاظ، توری، انواع کرکره ها و…
  • امکان نظافت راحت و آسان پنجره ها
  • وجود تنوع در طرح و شیوه باز شدن پنجره ها
  • افزایش ارزش ملک و ساختمان ها

این ها تنها بخشی از مزیت های استفاده از پنجره های دوجداره می باشد. مجموعه آلوین پنجره از معدود ترین تولید کننده های  پنجره دوجداره آکاردئونی در کشور می باشد. کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات این دلیل اصلی موفقیت آن در میان دیگر رقبای خود در این صنعت بوده است. از طریق وب سایت آلوین پنجره شما می توانید پنجره دوجداره با کیفیت و مرغوب را به صورت مستقیم و بدون واسطه به قیمت کارخانه خریداری کنید. تیم پشتیبانی مجموعه آماده کمک و خدمات رسانی به مشتریان در زمینه انتخاب انواع پنجره دوجداره هستند و به این ترتیب شما می توانید تشخیص دهید که کدام مدل پنجره دوجداره مناسب منزل شماست؟

انواع پنجره دوجداره در ابعاد و طرح های متنوع
انواع پنجره دوجداره در ابعاد و طرح های متنوع

بررسی قیمت درب و پنجره دوجداره

همانند دیگر محصولات موجود در بازار اولین عامل تاثیر گذار در قیمت انواع درب و پنجره دوجداره، برند و کیفیت ساخت محصول می باشد. طبیعی است که در ساخت انواع پنجره دوجداره مرغوب و با کیفیت، از مواد بهتری استفاده می شود و فرآیند ساخت نیز پیچیده تر می باشد. تمامی این موارد نیازمند صرف هزینه و به کارگیری نیروی انسانی بیشتر برای تولید کننده می باشد. بنابراین این مسئله در قیمت گذاری نهایی درب و پنجره بسیار موثر است.

 

از دیگر موارد مرتبط با قیمت درب و پنجره دوجداره می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مدل پنجره

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم، پنجره ها دوجداره در طرح های گوناگون، قابل تولید هستند. بدیهی است که نمونه های ساده تر قیمت پایین تری نسبت به انواع پنجره دوجداره با طرح های پیچیده دارند.

  1. جنس پروفیل استفاده شده در ساخت فریم پنجره دوجداره

پروفیل از اصلی ترین اجزا پنجره های دوجداره به حساب می آید. جنس پروفیل و میزان استفاده از آن در ساخت پنجره ها، بیشترین تاثیر را در کیفیت محصول حاصل و قیمت آن دارد. پروفیل های باکیفیت در برابر آلودگی هوا، گرما و تغییرات جوی بسیار مقاوم هستند. معمولا عمر مفید نمونه های باکیفیت بالاتر از سایر محصولات می باشد و انتخاب چنین پنجره هایی از نظر اقتصادی به صرفه تر است. بنابراین بهتر است که پیش از خرید به ویژگی های نمونه های مرغوب آشنا باشید. پروفیل های UPVC  بسیار مقاوم هستند و تا سالیان زیادی بدون هیچ گونه تغییر و آسیبی، قابل استفاده هستند. چنین پروفیل هایی در برابر شعله های آتش نیز بسیار مقاوم هستند و از این نظر ایمنی بالایی دارند.

3. رنگ پروفیل پنجره ها

رنگ پروفیل یکی از موارد جذابی است که اغلب مشتریان به آن بسیار اهمیت می دهند. بسته به رنگ نما ساختمان و شیوه معماری آن می توان پروفیل ها را در رنگ های متنوعی سفارش داد. در برخی موارد ممکن است رنگ دلخواه مشتری، در افزایش قیمت نهایی انواع پنجره دوجداره  تاثیر گذار باشد.

پروفیل پنجره های دوجداره در رنگ های متنوع قابل تهیه هستند
پروفیل پنجره های دوجداره در رنگ های متنوع قابل تهیه هستند

آلوین پنجره تولید کننده بهترین پنجره دوجداره  آکاردئونی با قیمت مناسب و بسیار به صرفه در ایران می باشد. مشتریان عزیز می توانند در وب سایت این شرکت از خدمات استعلام قیمت آنلاین انواع پنجره دوجداره  بهره مند شوند. برای محاسبه آنلاین قیمت محصول می توانید به قسمت محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره مراجعه کنید و در آنجا پس از تعیین مدل پنجره، مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن و ابعاد و اندازه، می توانید هزینه نهایی ساخت پنجره دوجداره مد نظرتان را به صورت آنلاین و کاملا رایگان مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *