بازدیدها: 8289

کدام پنجره دوجداره بهتر است ؟ یا بهترین مارک پنجره دوجداره upvc ؟

این دو سوال به عنوان دو سوال بسیار مهمی می باشند که توسط بیشتر افراد خریداری پنجره دو جداره از ما پرسیده می شود در این پست آموزشی قصد داریم شما را  به گونه ای راهنمایی کنیم تا با بهترین پنجره دوجداره مناسب خود آشنا شوید.

برای شناخت بهترین پنجره دوجداره لازم است که پنجره را در موارد مختلفی دسته بندی کنیم چرا که هر دسته می تواند یک معیار برای معرفی بهترین پنجره دو جداره یو پی وی سی از دید شما باشد چرا که هر محل نصب قطعا دارای ویزگی های خاص خود می باشد و می تواند معیار های خاص خود را داشته  باشد.

 

به طور کلی می توان فاکتورهای کلی را برای معرفی بهترین پنجره دوجداره upvc در نظر گرفت که در اینجا به ذکر آن نیز می پردازیم:

مهم ترین فاکتورهایی که برای پنجره ی یو پی وی سی وجود دارد:

۱- نوع پروفیل UPVC یا آلومینیویم

۲- نوع یراق آلات ، ترک یا آلمانی بودن

۳- تولید استاندارد و مطابق با دفترچه الزامات فنی شرکت ویستابست

۴- نوع شیشه دوجداره بکار رفته. شیشه دوجداره باید تمام بصورت صنعتی تولید شده باشد تا گاز آرگون تزریق شده به راحتی خارج نگردد.

۵- نصب استاندارد توسط پیچ های ۱۰ سانتی متری بولدکس و آب بندی و هوابندی با چسب سیلیکن و فوم پلی ارتان

 

بهترین مارک پنجره دوجداره

مارک های مختلفی از پنجره دوجداره در بازار موجود می باشد که هر کدام از آنها دارای ویزگی های خاص خود می باشند و دارای قیمت های مختلفی می باشند یکی از فاکتورهای موثر در قیمت پنجره دوجداره upvc همین مارک یو پی وی سی می باشد به  طور کلی سه مدل پروفیل در بازار بیشترین استفاده را دارد

  1. وین تک
  2. ویستا بست
  3. هافمن

برند های دیگری نیز برای پروفیل پنجره دو جداره موجود می باشد اما این سه برند بیشترین تقاضا را دارند  در ادامه به بررسی این سه پروفیل می پردازیم

هر دو پروفیل وین تک و ویستا بست در رده های مختلفی از کیفیت موجود می باشد لازم است بدانید اگر به دنبال بهترین برند پنجره یو پی وی سی می باشید و یکی از انواع پروفیل ها را انتخاب کرده اید باید به این نکته نیز توجه کنید که در برخی از موارد دیده شده است از پروفیل های تقلبی نیز به عنوان پروفیل های معتبر استفاده می کنند پس حتما در هنگام خرید و نصب پنجره دوجداره این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که احتمال اینکه پروفیل تقلبی باشد نیز وجود دارد پس سعی کنید برای نصب پنجره upvc  از دفاتر نصب معتبر کمک بگیرد

مارک های گوناگونی از پنجره دوجداره در بازار وجود دارد که هرکدام از این برندها می تواند ویژگی های مخصوص به خود را داشته باشند و همین ویژگی ها می تواند تعیین کننده ی قیمت آن ها باشد. یکی از فاکتورهای بسیار اساسی و تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره upvc همین مارک upvc می باشد.

یکی از برندهای معتبر که از کیفیت خوبی نیز برخوردار است پروفیل upvc ویستابست می باشد. ویستابست در دو نوع سری ۶۰ و سری ۷۰ قابلیت تولید دارد.

 مقایسه پروفیل وین تک و ویستابست

پروفیل ویستابست از پروفیل وین تک گرانتر می باشد پروفیل ویستابست از وین تک سنگین تر می باشد در عوض پروفیل وین تک دارای حرفه های بیشتری می باشد ضخامت در دیواره های خارجی در پروفیل خانواده ویستابست بیشتر می باشد و پروفیل وین تک سطح مقاومت بیشتری نسبت به پروفیل ویستا بست دارد

هر دو پروفیل یعنی وین تک و ویستا بست همانگونه که اشاره شد دارای رنج های مختلفی می باشند که هر کدام دارای ویزگی های خاص خود می باشد لازم است بدانید این دو پروفیل سالیان طولانی است که به عنوان پروفیل های درب و پنجره دوجداره مورد استفاده قرار میگیرند.

 

نتیجه گیری بهترین مارک پروفیل پنجره دو جداره

جهت مصارف تعویض پنجره بهترین پیشنهاد پنجره UPVC ویستابست با یراق آلمانی ROTO پیشنهاد می گردد. در مصارف نوسازی اگر ابعاد پنجره هایتان استاندارد است و بدنبال یک پنجره خوب و با قیمت خوب هستید باز هم ویستابست پیشنهاد می گردد. اگر در پروژه های نوسازی تنوع رنگ براینان مهم است بهتر است از پنجره ترمال بریک با انواع رنگ های پودری و آنادایز استفاده نمایید. اگر سایز پنجره های شما بزرگ است بهترین پیشنهاد استفاده از پنجره آلومینیویم ترمال بریک است. اگر به دنبال پنجره های کشویی سایز بزرگ و با ارتفاع زیاد هستید و بدون کتیبه حتما از پنجره دوجداره آلومینیومی لیفت اند اسلاید و یا انواع کشویی استفاده نمایید.

اگر در خصوص طراحی پنجره ساختمانتان و یا اجرای آن نیاز به مشاوره دارید، میتوانید از مشاوره کارشناسان آلوین پنجره استفاده کنید.

 

برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره upvc به این لینک بروید.

 

مقالات پیشنهادی

1 دیدگاه برای “بهترین برند یا مارک پنجره دوجداره چیست؟

  1. برند آبایان هم خیلی خوبه و در مقایسه کیفی با نسبت قیمت از این برندهایی که فرمودید خیلی بهتر و مقرون بصرفه تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *