بازدیدها: 792

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

اولین و تنها نرم افزار آنلاین محاسبه قیمت پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره  UPVC از جمله پرکاربردترین نوع پنجره‌های ساختمانی است که با توجه به خصوصیات آن مانند عایق حرارتی، سبک وزن بودن و استحکام، برای بسیاری از ساختمان‌ها ترجیح داده می‌شود. با وجود اینکه بسیاری از افراد به دنبال خرید پنجره یو پی وی سی هستند، اما محاسبه قیمت آن به صورت آنلاین هنوز در اکثر فروشگاه‌های ساختمانی امکان‌پذیر نیست. در ادامه روشی جدید برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ارائه می‌شود.

شیوه ای جدید برای خرید آسان و بهینه تر پنجره

بدون شک، خرید پنجره یو پی وی سی یکی از خرید‌های پرهزینه و مهم برای ساختمان شماست. بنابراین، شما نیاز دارید تا قیمت هر پنجره را مطابق با نیاز و سلیقه ‌تان محاسبه کنید. با توجه به پیچیدگی و تنوع در نوع و اندازه پنجره‌های دوجداره این محاسبه به طور معمول برای بسیاری از افراد سخت است. برای رفع این مشکل، راهی جدید و بهینه برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره یو پی وی سی ارائه شده است که به شما کمک می کند به طور دقیق تر و سریعتر، قیمت پنجره های خود را محاسبه کنید.

روش کار:

برای محاسبه قیمت پنجره یو پی وی سی به صورت آنلاین، مراحل زیر را دنبال می‌کنیم:

  1. ابتدا نوع پنجره UPVCکه مورد نظرتان است را انتخاب کنید. مثل تصویر بالا توضیحات و تصویر نوع پنجره ها برای انتخاب آسان تر موجود است.
  2. پس از انتخاب نوع پنجره، ابعاد پنجره را وارد کنید که شامل طول و عرض پنجره است.
  3. بعد از اینکه ابعاد را وارد کردید، مشخصات تکمیلی شامل نوع پروفیل و نوع و رنگ شیشه ها، یراق آلات و ویژگی های طراحی، و برخی ویژگی های دیگر که به نیازهای شما بستگی دارد را انتخاب کنید.
  4. پس از انتخاب مشخصات پنجره مورد نظر قیمت پنجره را مشاهده خواهید کرد. این قیمت، شامل هزینه مواد اولیه و تولید پنجره است.

* کل پروسه محاسبه آنلاین قیمت تقریبا 30 ثانیه زمان می برد.

** شما می توانید اطمینان داشته باشد قیمت محاسبه شده به روز و دارای اعتبار است.

*** آلوین پنجره تضمین می کند قیمت محاسبه شده، قیمتی رقابتی برای پنجره های تولید شده بر اساس استاندارد است.

 

برای محاسبه قیمت آنلاین پنجره دوجداره به این لینک مراجعه کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *