بازدیدها: 1304

در زندگی شهری امروزی با وجود برج های بلند و زندگی آپارتمان نشینی همیشه بحث ایمنی در پنجره ها برای خانواده ها بسیار حائز اهمیت است برای مثال پنجره های تمام قد، که دارای ارتفاع بازشوی زیادی می باشند همیشه برای خانواده ها نگرانیهای زیادی ایجاد می کنند که ممکن است کودکان بر اثر باز کردن این پنجره ها در معرض خطر قرار بگیرند و حتی در پنجره های معمولی با ارتفاع کم ممکن است کودک با شنیدن هر گونه صدایی( مثلا صدای دوستان ) پنجره را باز کرده، تنه اش را بیرون آورد و اینگونه می تواند اتفاق ناگواری به وجود بیاید.

مثلا در پنجره های دو جداره یو پی وی سی ایمن ، بحث ایمنی و عملکرد پنجره ها برای کودکان با استفاده از یراق دوحالته Tilt First یا ابتدا مورب باز شو به طور کامل رعایت گردیده است.

پنجره دوجداره اتاق نوزادان و کودکان

برای والدین سلامت فرزندانشان بسیار مهم است ، زیرا ایجاد شرایط مناسب برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار هستند.پنجره‌های مناسب به ایجاد یک محیط مطلوب در اتاق‌خواب کودک کمک بسیار زیادی می‌کند. قیمت پنجره دوجداره نیز نسبت به امکانای و مزایایی که دارد بسیار مناسب است.امنیت بسیار بالاتر و همچنین تعادل دمایی اتاق کودکان و کاهش ورود آلودگی های محیطی از جمله مزایای انتخاب یک پنجره مناسب می باشد.پنجره های یو پی وی سی عایق صدا بوده و بسیار به آرام بودن اتاق کودکتان کمک خواهد کرد.

ذخیره انرژی

انتخاب پنجره Upvc مناسب صرفه‌جویی بسیاری در انرژی انجام می‌دهد . همچنین باعث می‌شود اتاق در مقابل افت گرما و سرما محافظت شود و دما را بهینه می‌کند. رطوبت و هوای تازه هنگامی‌که شرایط آب و هوایی نامناسب است ، باز کردن پنجره‌ها در اتاق‌خواب نوزاد ممکن است برای سلامتی آن خطرناک باشد.بنابراین یک پنجره دوجداره راه‌حل مناسبی است.

 

عایق صدا

اگر خانه شما در کنار یک خیابان یا سروصدای اضافی دارید در محیط اطراف منزلتان ، بهتر است که پنجره دوجداره داشته باشیم.یک پنجره دوجداره مناسب باعث آرامش و خوابی راحت و بدون سروصدا برای کودک شما خواهد شد.

 

پنجره دوجداره برای کودکان شیطون

توصیه می‌شود که کودکان از ۲ سالگی اتاق خود را داشته باشند.اتاق‌خواب خود باعث بهبود تمرکز کودک و ایجاد خلاقیت و تمایل به یادگیری می‌شود.یک پنجره با اتصالات مناسب نه‌تنها کودک را خطرات مختلف محافظت می‌کند بلکه باعث ایجاد آرامش خاطر والدین برای کودکان شیطون خود خواهند شد.

 

قفل مناسب

انتخاب پنجره دوجداره Upvc با یک قفل مناسب ، کودک را از باز کردن پنجره بازمی‌دارد.همچنین با تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب می توانید امنیت پنجره خود را بالا ببرید.

 

شیشه دوجداره بادوام

شیشه دوجداره بادوام تقویت‌شده به‌راحتی فعالیت‌های کودک را کنترل می‌کند.این شیشه‌ها با ساختار داخلی خود حتی زمانی که یک شی سخت به آن‌ها ضربه وارد می‌کند به‌آسانی شکسته نخواهد شد.در صورت تمایل جهت مطالعه عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره کلیک کنید .

 

تمیزی راحت پنجره دوجداره

والدین بچه‌های کوچک به‌خوبی می‌دانند که چگونه خلاقیت را به فرزندان خود هدیه دهند.پروفیل‌های پنجره دوجداره UPVC بسیار تمیز و سفید هستند ، حتی اگر کودک از آن‌ها به‌عنوان یک دفتر نقاشی استفاده کند والدین قادر خواهند بود فوراً کار هنرمند کوچک خود را بدون آسیب رساندن به پنجره دوجداره UPVC پاک کنند.

رطوبت و هوای تازه

هنگامی‌که شرایط آب و هوایی نامناسب است ، باز کردن پنجره‌ها در اتاق‌خواب نوزاد ممکن است برای سلامتی آن خطرناک باشد.بنابراین یک پنجره دوجداره راه‌حل مناسبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *