بازدیدها: 1495

چرا محصول پرده کرکره بین شیشه دوجداره یک پیشنهاد مناسب جهت خرید می باشد؟

  • زیبایی در عین سادگی
  • محافظ در برابر گرد و خاک و آسیب های فیریکی
  • عملکردی بسیار ساده و روان
  • دید عالی در هنگام قرار گرفتن در حالت روشن
  • ایجاد یک فضای کاملا اختصاصی عایق با کنترل دید
  • مناسب جهت فضاهای اداری ، پزشکی، بیمارستانی و ورزشی
  • طول عمر بالا
  • تنوع رنگ در انتخاب فریم و کرکره های آلومینیومی
  • قبل نصب بر روی انواع پنجره ها upvc و آلومینیوم

در هنگام خرید محصول کرکره به چه نکاتی باید توجه کرد:

۱- با توجه به اینکه این نوع کرکره در فضای بین دو شیشه بصورت وکیوم قرار میگیرد و دسترسی به آن جهت تعمیر نمی باشد ، حتما از برند های معتبر اروپایی استفاده نمایید.

۲- کرکره هایی با برند ترک تنها جهت ابعاد کوچک می باشند و عموما قابل اعتماد نمی باشند.

۳ – دقت نمایید شیشه دوجداره شما بصورت کاملا صنعتی تولید شود تا در آینده در بین دوجداره بخار تشکیل نشود.

۴- جهت ابعاد خیلی بزرگ بهتر است از این نوع کرکره ها استفاده نشود چون با توجه به وزن زیاد کرکره، ولوم توانایی سایه و روشن کردن آن را ندارد. پیشنهاد می گردد از مدل های روکار و برقی استفاده شود.

۵- کیفیت ولوم و نخ های مورد استفاده در این نوع کرکره ها باید عالی باشد.

۶ – محصولی را خرید نمایید که گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب داشته باشد.

انواع پرده کرکره بین دوجداره 

۱- پرده کرکره بین شیشه دوجداره دستی -( ولومی – مگنتی)

پرده کرکره بین شیشه دو جداره  مدل ولومی با عملکردی بسیار ساده  با ضخامت نهایی ۳۰ میلی متر که با دو عدد شیشه ۶ – ۶ ضخامت نهایی با شیشه می شود ۴۲ میلیمتر ( مدل هلندی ) و مدل ترک با ضخامت ۲۰ میلی متر که با دوعدد شیشه ۶-۶ بصورت دوجداره ضخامت نهایی آن می شود ۳۲ میلیمتر،  قابل اجرا می باشد. به همین دلیل قابلیت نصب در تمامی پروفیل های آلومینیوم ترمال بریک و UPVC  و غیره را دارد. عملکرد این مدل با کابل  و  ولوم می باشد که عملگردی مکانیکی بوده و فقط امکان حرکت دورانی کرکره را داراست. در این حالت کرکره فقط سایه روشن می شود. ابعاد استاندارد جهت تولید مساحت های زیر ۴ متر مربع می باشد. جهت ابعاد با عرض و ارتفاع بالا به علت سنگینی کرکره بین دوجدار شیشه حتما حتما باید از مدل هلندی استفاده شود.

۲-  پرده کرکره بین شیشه دوجداره مدل برقی با موتور somfy فرانسه:

در این مدل از پرده کرکره بین دوجداره ، کرکره بین شیشه دوجداره مجهز به یک موتور ۲۴ ولت می باشد که این امکان را به شما می دهد که کرکره را توسط یک ریموت به سمت بالا و پایین به حرکت در آورد و یا پرده را بصورت سایه و روشن در آورد. مزیت این مدل در این است که پرده کرکره بین دوجدار شیشه را می تواند برخلاف مدل ولومی کامل به سمت بالا جمع گردد. در پنجره های کشویی و یا فولکس واگنی جهت حذف سیم برق از باطری های مخصوص استفاده می کنند. فضای مورد نیاز جهت نصب این نوع کرکره در بین شیشه دوجداره ۲۵ میلی متر می باشد که با پایه آن ۳ سانت نیم یا ۳۵ میل فضا نیاز دارد . این مدل پرده کرکره بین دوجداره با عرض ۲/۵ و ارتفاع ۳ متر قابل اجرا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *