بازدیدها: 1097

نصب پنجره دوجداره UPVC

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب UPVC یو پی وی سی و پنجره آلومینیومی با شیشه های دو جداره یا سه جداره در ساختمان ها بسیار فراگیر شده و بدیهی است مزایای فراوان و زیبایی آن دلیل این گسترش بوده است.

با نصب پنجره دوجداره در حقیقت شما به دنبال دوام و استحکام بیشتر همراه با زیبایی نما هستید، بد نیست برای داشتن کیفیت مطلوب، نصب پنجره را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید.

برای نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به چند نکته توجه داشت، ازجمله اینکه پنجره قابلیت تحمل بار هایی که قبل و بعد از استفاده به آن وارد می شود را داشته باشد.

نکته دیگر این است که در نصب پنجره دوجداره UPVC آب بندی و درزبندی به طور کامل و اصولی انجام شده و با دقت از ورود و خروج  صدا، گرما و سرما جلوگيری شود.

شرایط آب و هوایی و دما در نصب پنجره دوجداره UPVC موثر است، بنابراین نصاب باید این موارد را رعایت کند تا دچار مشکلاتی از قبیل شکستن و خم شدن پنجره UPVC نشود.

در آخر اینکه نصب پنجره دوجداره UPVC طوری باشد که بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود.

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب
نصب پنجره دوجداره بدون تخریب

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب و با سرعت بسیار بالا، کمتر از چند ساعت انجام می شود و به طورکلی تعویض پنجره قدیمی به راحتی و ساده  است.

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب و تعویض پنجره قدیمی با پنجره UPVC و آلومینیوم احتیاج به مصالح ساختمانی ندارد، چون پنجره به وسیله پیچ و فوم های مخصوص روی فریم پنجره قدیمی نصب می شود.

پنجره قدیمی با فرز بریده شده، پنجره دوجداره UPVC و آلومینیوم توسط پيچ های مخصوص روی فریم یا قاب پنجره قبلی نصب و توسط  فوم و چسب مخصوص درزگیری می شود.

برای تعویض و نصب پنجره دوجداره بدون تخریب لنگه ها و شیشه های پنجره قدیمی برداشته شده و فریم دورتا دور پنجره که در دیوار قرار داد، باقی می ماند و پنجره دوجداره یو پی وی سی یا آلومینیومی به فریم پیچ می شود.

برای تعویض و نصب پنجره دوجداره بدون تخریب مراحل اجرا به شکل موازی انجام می شود و به همین دلیل در شرایط سکونت افراد خللی ایجاد نخواهد شد. چون مرحله نصب هر پنجره به سرعت و پس از برش انجام می شود.

 

اساسی ترین موارد تاثیر گذار بر هزینه تولید و نصب پنجره های دوجداره upvc

پروفیل های UPVC مصرفی و روکش های آلومینیوم دارای بالاترین کیفیت در بین محصولات مشابه داخلی و خارجی هستند و هرچه باکیفیت تر و مرغوبتر باشد موجب طول عمر بیشتر و دوام آن خواهد شد.

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره و محاسبه هزینه نصب پنجره دوجداره ابعاد، نقشه پروژه، تعداد بازشو یا کشویی بودن پنجره دوجداره و نوع پروفیل UPVC است.

نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد باید مشخص شود، چون فریم بازسازی برای تعویض یک پنجره که از نوع آلومینیوم، آهن یا جنس دیگری بوده با فریم نوسازی، متفاوت است.

بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشوهای آن نمی توان هزینه نصب محاسبه کرد، چون میزان پروفیل مصرفی براساس متر طول و مقدار شیشه دوجداره براساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.

هزینه نصب درب و پنجره های دوجداره معمولا ۱۰ تا ۱۲ درصد پیش فاکتور است، بسته به اینکه پروژه در چه محدوده ای باشد قمیت نصب متفاوت اعلام می شود.

نوع رنگ آمیزی؛ لمینت، پروفیل رنگی، طرح چوب، روکش های متنوع آلومینیوم و دوجداره یا سه جداره بودن، رنگ و نوع شیشه سکوریت، لمینت و گالوانیزه های استفاده شده در داخل بدنه پنجره فاکتورهای موثر در قیمت هستند.

نحوه نصب پنجره upvc و تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc دوجداره
نحوه نصب پنجره و تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

نصب پروسه نهایی است که روی پنجره دوجداره UPVC  انجام می شود و توجه به نصب استاندارد و اصولی بسیار مهم بوده، رضایت مشتری علاهو بر کیفیت مواد اولیه ساخت پنجره پس از نصب کامل به دست خواهد آمد.

هزینه نصب پنجره دوجداره به نوع پنجره و شرایط نصب و همچنین محل اجرای پروژه دارد که چقدر تا محل کارخانه فاصله دارد و درصد متعارفی به قیمت نهایی اضافه می شود.

گاهی افراد از زرد شدگی و شکستن بدنه درب و پنجره های دوجداره شکایت دارند که یکی از مشکلات رایج این صنعت است و دلیل اصلی آن استفاده از پروفیل های بی کیفیت و ارزانی است که متاسفانه برای تولید با قیمت ارزان تر استفاده می شود.

تاثیر موارد و نحوه نصب بر هزینه پنجره دوجداره

برای نصب پنجره های دوجداره عواملی مانند نوع فوم استفاده شده و برند آن برای هوابندی پنجره، نوع چسب آب بندی و برند آن، نوع پیچ های مورد استفاده که از نوع سرمته باشد یا بولدکس تاثیرگذارند.

مواردی مانند کیفیت کار در برش کاری پنجره قدیمی در پروژه های تعویض پنجره، تعداد پیچ های استفاده شده در نصب، کیفیت رگلاژ و نصب پنجره بسیار مهم هستند.

محل نصب پنجره های دوجداره باید کاملا تراز باشد تا پنجره به راحتی رگلاژ شود، همچنین از فیلرها یا قطعات پلاستیکی در پایین و دو طرف پنجره و در فضای بین باد خور آن باید استفاده شود.

نوع چسب آب بندی نیز در هزینه نصب و قیمت نهایی درب و پنجره دوجداره موثر است.

شروط و استانداردها تولید و آب بندی درست پنجره upvc
شروط و استانداردها تولید و آب بندی درست پنجره

نصب استاندارد درب و پنجره دوجداره

عواملی که در نصب استاندارد درب و پنجره دوجداره تاثیرگذار است؛ نوع پیچ مورد استفاده باید از نوع بولدکس ۸، ۶ یا ۱۰ سانت برحسب شرایط نصب انتخاب شود.

تعداد سوراخ ها برای پیچ نصب به عرض و ارتفاع پنجره ها بستگی دارد، فاصله بین سوراخ ها نباید از ۷۰ سانتیمتر بیشتر باشد.

فاصله پیچ های نصب از کنج پنجره در پروفیل سفید ۱۵ سانتی متر و در پروفیل های طرح چوب ۲۵ سانتی متر باید باشد. بهتر است از پیج های سرمته به علت نداشتن مقاومت استفاده نشود.

پنجره UPVC  به علت داشتن ضریب انبساط بالا باید از دو طرف حداقل ۴ میل از فریم اصلی فاصله داشته باشد که این فضا با فوم مخصوص پلی ارتان پر می شود.

دور تا دور پنجره حتما باید فوم تزریق شود و این کار ضرورت نصب است. پنجره نصب شده بدون فوم پلی ارتان استاندارد نیست.

برای آب بندی پنجره ها پس از تراشیدن فوم های خشک شده از اطراف پنجره از سمت بیرون چسب سیلیکون ماستیک با درصد بالای ۷۰ درصد سیلیکون باید استفاده شود.

برای برآورد دقیق هزینه نصب پنجره های دوجداره خودتان می توانید اینجا را کلیک کنید و با نرم افزار آنلاین ما قیمت دقیق پنجره خودتان را محاسبه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *