بازدیدها: 864

پنجره دوجداره UPVC کشویی ریلی

پنجره دوجداره کشویی ریلی یکی از قدیمی ترین و پراستفاده ترین انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی است و افراد در فضاهای کوچک، از این مدل بازشو احساس رضایت دارند.

مزیت پنجره دوجداره ریلی این است که نسبت به ارتفاع و عرضی که برای نصب اشغال می کند، دارای فضای دسترسی بسیار مناسبی به بیرون است.

هرچند پنجره دوجداره کشویی ریلی برای طراحان و سازندگان ساختمانی بسیار کاربردی و جذاب است، اما یکی از معایب آن نسبت به مدل های دیگر این است که به مراقبت، تعمیر و نگهداری بیشتری نیاز دارد.

پنجره دوجداره کشویی با یک لنگه بازشو یکی از مدل های پرکاربرد و پرفروش است.

در ساخت پنجره دوجداره کشویی ریلی پروفیل فریم از ریل هایی تشکیل شده که لنگه بازشو با غلطک روی آن حرکت می کند. بین پروفیل فریم کشویی و پروفیل لنگه کشویی، غلطک هایی برای آسان شدن حرکت لنگه بازشو قرار می گیرد.

 

انواع پروفیل پنجره دوجداره UPVC کشویی ریلی

انواع پروفیل پنجره دوجداره UPVC  کشویی با پنجره های تک ریل و جفت ریل وجود دارند که در بهترین برندهای پنجره دوجداره کشویی ریلی دو نوع پروفیل تک ریل و جفت ریل از لحاظ کارایی و عایق بندی تفاوت ها و شباهت هایی دارند.

پنجره دوجداره کشویی ریلی با اشکال مختلفی وجود دارد. برخی از انواع آن پنجره دوجداره کشویی جفت ریل است که قابلیت اجرا در ساختمان دارد. عرض سطح مقطع پروفیل تک ریل بزرگتر از جفت ریل است.

پنجره دوجداره کشویی تک ریل و جفت ریل دارای یراق آلات یکسان هستند و قابلیت استفاده از شیشه تک جداره، دوجداره و سه جداره را دارند و همچنین پروفیل پنجره دوجداره UPVC کشویی در هر دو یکسان است.

تفاوت پنجره دوجداره کشویی جفت ریل و تک ریل در این است که عایق بندی پنجره تک ریل دارای ساختار و طراحی بهتر از پنجره کشویی جفت ریل است.

در پنجره جفت ریل، قابلیت حرکت هر دو لنگه بازشو وجود دارد و قیمت پنجره کشویی تک ریل از قیمت پروفیل پنجره دوجداره UPVC  کشویی جفت ریل بیشتر است.

 

 

مقالات پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *